Általános szerződési feltételek
Preambulum és elérhetőségek
A jelen általános szerződési feltételek szabályozzák a szerződő felek azon jogait és kötelezettségeit, amelyek az eladó, azaz a
H&H BEAUTY s.r.o., székhelye: Podzáhradná 100, 821 08 Bratislava, cégjegyzékszám: 46 155 431, bejegyezve a Pozsonyi I. kerületi bíróság cégjegyzékében, Sa. szakasz, betétszám: 72815/B
(a továbbiakban: "Eladó") és a fogyasztó között létrejött adásvételi szerződésből erednek, amely szerint a Tt. 102/2014. sz. törvénye értelmében természetes vagy jogi személy lehet, aki nem vásárol árukat, termékeket vagy szolgáltatásokat azzal a céllal, hogy azokat más személyeknek eladja, üzleti célból, illetve munkaviszony vagy foglalkozás teljesítése céljából (a továbbiakban: "vevő", a vonatkozó formában); amelynek tárgya áruk vásárlása és eladása az www.tana-cosmetics.hu eladójának e-kereskedelmi weboldalán.
Az eladó elérhetőségei és számlázási adatai:
telefon: +421 903 459 677
Felügyeleti hatóság:
Szlovák Kereskedelmi Felügyelet, Központi Felügyelőség
Prievozská 1325/32, 821 05 Pozsony - Ružinov
telefon:02/582 722 03
Peren kívüli vitarendezés:
Fogyasztói központ - www.spotrebitelskecentrum.sk (Electronic Filing Office SC) *2 SNP 20, SK - 903 01 Senec, podatelna@spotrebitelskecentrum.sk; +421221025408
*1 - http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
*2 - http://spotrebitelskecentrum.sk/podanie
1.Általános rendelkezések
1. Ezek az üzleti feltételek és panaszok az adásvételi szerződés megkötésének napján érvényes változatban az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Abban az esetben, ha az Eladó és a Vevő írásbeli adásvételi szerződést köt, amelyben megállapodnak a jelen Általános Szerződési Feltételektől eltérő feltételekben, az Adásvételi Megállapodás rendelkezései elsőbbséget élveznek a jelen Értékesítési és Panasztételi feltételekkel szemben. Az így elfogadott feltételek nem lehetnek ellentétesek más jogszabályokkal (az áruk visszaküldési időszakának lerövidítése, jótállási idő stb.).
2.A jelen Általános Szerződési Feltételek alkalmazásában a kiegészítő szerződés olyan szerződés, amely alapján a vevő árut szerez be vagy az adásvételi szerződés tárgyához kapcsolódó szolgáltatást nyújt, ha az árut az eladó vagy egy harmadik fél a megállapodásuk alapján szállítja vagy nyújtja.
3. Az Eladó által üzemeltetett bármely www.vlasynechty.sk e-kereskedelmi weboldalon megjelenített áruk vételára tartalmazza az általános forgalmi adót a Szlovák Köztársaság alkalmazandó jogszabályai által meghatározott összegben, és nem tartalmazza az áruk szállításának vagy más opcionális szolgáltatásoknak az árát. Minden promóció a készlet erejéig érvényes, kivéve, ha az egyes árukra másként van feltüntetve.
4. Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy bármikor módosítsa az Eladó által üzemeltetett bármely e-kereskedelmi weboldalon megjelenített áruk árát. Az áruk árának változása nem vonatkozik az árváltozás előtt megkötött adásvételi szerződésekre, függetlenül attól, hogy az árut még nem szállították le.
5. Abban az esetben, ha az Eladó nem teljesíti a Szlovák Köztársaság vagy az Európai Közösségek vonatkozó jogszabályaiban vagy a jelen Üzleti és Reklamációs Feltételekben meghatározott kötelezettségeit, a Vevő az illetékes bíróságon keresztül gyakorolhatja jogát az Eladóval szemben.
6. Az eladó e-boltja vagy elektronikus információs rendszere olyan nyilvánosan elérhető számítógépes rendszer, amelyen keresztül a látogató árukat vagy szolgáltatásokat rendelhet.
7.Az áruk, termékek és szolgáltatások az www.tana-cosmetics.hu e-kereskedelmi webhelyén közzétett termékek.
8.Az eladó tájékoztatja a vevőt az áru gyártójáról, valamint az áru kompatibilitásáról és lehetőségeiről más gyártók berendezéseivel a "gyártó" részben. A termék meghatározásakor az eladó közzéteszi a gyártótól származó információkat arról, hogy milyen típusú terméket szánnak, és helyettesíti. Az így megjelölt áruk nem tekinthetők eredeti tartalék alkatrésznek vagy annak másolatának.
2. Az adásvételi szerződés megkötésének módja
1. Az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslatot a megrendelés teljesítésének napján 18. életévét betöltött Vevő küldi el az Eladónak az Eladó weboldalán kitöltött és elküldött űrlap formájában, amelyben javaslatot tett egy adásvételi szerződés megkötésére, amelynek tárgya a Vevő által megjelölt áruk tulajdonjogának átruházása ellenérték fejében a vételáron és a jelen megrendelésben meghatározott feltételek mellett (a továbbiakban: "Megrendelés").
2. Ezt követően a megrendelés elküldése után a Vevő automatikusan végrehajtott értesítést kap a megrendelés beérkezéséről az Eladó elektronikus rendszerében (a továbbiakban: "megrendelés kézbesítésének visszaigazolása") az e-mail címére. A vevő megrendelésével kapcsolatos további információkat szükség esetén elküldheti a vevő e-mail címére
3. A szállítás visszaigazolásának tartalmaznia kell azt az információt, hogy az Eladó megkapta a megrendelést, de nem jelenti az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslat elfogadását.
4. A megrendelés eladó általi visszaigazolása adásvételi szerződést hoz létre, amelyet csak a vevő és az eladó közötti kölcsönös megállapodás alapján lehet módosítani, törölni vagy kiegészíteni, kivéve, ha törvény vagy más jogi szabályozás másként rendelkezik.
5. Az adásvételi szerződés előzetes számla vagy normál számla elektronikus vagy írásbeli formában történő átadásával jön létre a vevőnek, vagy a vételár elektronikus fizetési elemekkel történő kifizetésével, vagy a megrendelés kézhezvételének más megfelelő visszaigazolásával és az eladó szerződésének megkötéséhez való hozzájárulással.
6. Az Eladó világos, egyértelmű, érthető és félreérthetetlen módon tájékoztatta a Vevőt a panaszra, fizetésre, üzleti, szállítási és egyéb feltételekre vonatkozó, szerződéskötést megelőző információkról a megrendelés elküldése előtt, tájékoztatva a Vevőt a következőkről:
(a) az áru lényeges tulajdonságai vagy a szolgáltatás jellege, az alkalmazott kommunikációs eszköznek és az áruknak vagy szolgáltatásoknak megfelelő mértékben, az Eladó e-kereskedelmének megfelelő katalógusoldalán;
B. az Eladó cégneve és bejegyzett székhelye az Eladó e-boltjának megfelelő aloldalán és a jelen Üzleti feltételek 1. cikkében, amelyek az Eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók;
C. az Eladó telefonszáma és egyéb adatok, amelyek fontosak a Vevő és az Eladó kapcsolatfelvételéhez, különösen az Eladó e-mail címe és faxszáma, ha van ilyen, az Eladó e-boltjának megfelelő aloldalán és a jelen Üzleti feltételek 1. cikkében, amelyek az Eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók; D. az Eladó címe, ahol a Vevő panaszt nyújthat be az árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, panaszt vagy más kezdeményezést nyújthat be a jelen Üzleti és Panaszszolgáltatási Feltételek 1. cikkében, amelyek az Eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók,
e) az áruk vagy szolgáltatások teljes ára, beleértve a hozzáadottérték-adót és minden egyéb adót, vagy ha az ár az áruk vagy szolgáltatások jellegére tekintettel ésszerűen előre nem határozható meg, számításának módja, valamint a szállítási, kézbesítési, postaköltség, valamint egyéb költségek és díjak, vagy, ha az ilyen költségek és terhek tényekből előre nem határozhatók meg, hogy a vevő köteles lesz fizetni nekik, tájékoztatta az eladót az e-shop megfelelő katalógusoldalán,
F. fizetési feltételek, szállítási feltételek, a határidő, ameddig az Eladó vállalja az áru szállítását vagy a szolgáltatás nyújtását, információk a Vevő panaszainak, panaszainak és javaslatainak alkalmazására és kezelésére vonatkozó eljárásokról a jelen Üzleti és Panaszkezelési feltételek vonatkozó cikkeiben, amelyek az Eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók,
G). a Vevőnek az adásvételi szerződéstől való elállási jogáról, a szerződéstől való elállási jog gyakorlásának feltételeiről, határidejéről és eljárásáról szóló információkat a jelen Értékesítési és Panaszszolgáltatási feltételek 10. cikke tartalmazza, amelyek az Eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók, H). megadta az adásvételi szerződéstől való elállás formáját a 10. cikkben és a jelen értékesítési és panaszszolgáltatási feltételek mellékletében, amelyek az eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók; ugyanakkor az Eladó megadta az adásvételi szerződéstől való elállás formáját a jelen Általános Szerződési Feltételek mellékletében, amelyek az Eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók;
I). tájékoztatás arról, hogy ha a Vevő eláll az adásvételi szerződéstől, akkor ő viseli az áruknak az Eladónak történő visszaküldésével kapcsolatos költségeket a Tt. 102/2014. sz. törvény 10. § (3) bekezdése alapján, amely az áruk adásvétele vagy szolgáltatások nyújtása során távollevők között kötött szerződés vagy az eladó üzlethelyiségén kívül kötött szerződés alapján történő nyújtása során, valamint egyes törvények módosításáról szól (a továbbiakban: "Fogyasztóvédelmi törvény a távértékesítésben"), és ha eláll az adásvételi szerződéstől az olyan áruk visszaküldésének költségeit is, amelyeket jellegüknél fogva nem lehet postai úton visszaküldeni, akkor tájékoztatta a jelen Üzleti és Reklamációs Általános Szerződési Feltételek 10. cikkét, amelyek az eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók,
J) a Vevő azon kötelezettsége, hogy a távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló törvény 10. § (5) bekezdése alapján a ténylegesen teljesített teljesítés ellenértékét megfizesse az Eladónak, ha a Vevő eláll a szerződéstől, a szolgáltatásokra vonatkozóan, miután az Eladónak a távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló törvény 4. § (6) bekezdése szerinti kifejezett hozzájárulását adta, a jelen Értékesítési és Reklamációs Feltételek 10. §-ában tájékoztatva, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók;
K). azokról a körülményekről, amelyek esetén a Vevő elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, a jelen Általános Szerződési Feltételek 10. cikke tájékoztatta, amelyek az Eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók;
L. tájékoztatta az Eladót az Eladó felelősségéről az áruk vagy szolgáltatások hibáiért a Polgári Törvénykönyv 622. és 623. szakaszának rendelkezései szerint, a jelen Üzleti és Panaszszolgáltatási feltételek 8. cikkében, amelyek az Eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók,
M). a gyártó vagy az eladó által a Polgári Törvénykönyv 502. §-ában meghatározottnál szigorúbb elvek szerint nyújtott garancia megléte és részletei, ha a gyártó vagy az eladó biztosítja azt, valamint tájékoztatás a vevőnek az áruk értékesítése vagy a szolgáltatások nyújtása után nyújtott segítség és szolgáltatások meglétéről és feltételeiről, ha ilyen segítséget nyújtanak, tájékoztatták az eladót az elektronikus üzlet megfelelő katalógusoldalán és a jelen Általános Szerződési Feltételek 9. cikkében, amelyek az eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók,
N. a vonatkozó magatartási kódexek létezését, amelyek betartására az Eladó kötelezettséget vállalt, és azt a módot, ahogyan a Vevő megismerheti őket, vagy beszerezheti azok szövegét, közölték az Eladó e-kereskedelmének megfelelő katalógusoldalán;
O) határozott idejű szerződés esetén a szerződés időtartama; határozatlan időre kötött szerződés esetén, vagy olyan szerződés esetén, amelynek érvényessége automatikusan meghosszabbodik, a szerződés felmondásának feltételeiről is tájékoztatást adott az Eladó e-boltjának megfelelő katalógusoldalán és a jelen Általános Szerződési Feltételekben, amelyek az Eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók;
P. a Vevő adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeinek minimális időtartamáról, ha az adásvételi szerződés ilyen kötelezettséget ró a vevőre, tájékoztatták az eladó e-boltjának megfelelő katalógusoldalán, valamint a jelen értékesítési feltételekben és panaszokban, amelyek az eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók,
R. a vevő azon kötelezettsége, hogy az eladó kérésére előleget fizessen vagy más pénzügyi biztosítékot nyújtson, valamint az annak nyújtására alkalmazandó feltételek, ha az adásvételi szerződés ilyen kötelezettséget keletkeztet a vevő számára;
S). a funkcionalitásról, beleértve adott esetben az elektronikus tartalom biztosítására vonatkozó technikai védelmi intézkedéseket, tájékoztatást kapott az Eladó e-boltjának megfelelő katalógusoldalán, valamint a jelen Üzleti és Panaszszolgáltatási Feltételekben, amelyek az Eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók,
T). az Elektronikus tartalom kompatibilitása olyan hardverrel és szoftverrel, amelyről az Eladó tud vagy ésszerűen elvárja, hogy tisztában legyen, adott esetben az Eladó E-Shopjának megfelelő katalógusoldalán, valamint a jelen értékesítési és panasztételi feltételekben, amelyek az Eladó E-Shopjának megfelelő aloldalán találhatók,
U). az alternatív vitarendezési rendszeren keresztül történő peren kívüli vitarendezés lehetőségeiről és feltételeiről, amennyiben az Eladó vállalta e rendszer használatát, erről az Eladót az adott e-kereskedelmi weboldalon és a jelen ÁSZF-ben tájékoztatta,
V. az adásvételi szerződés megkötéséhez szükséges intézkedések leírása a szükséges intézkedések leírásával a jelen értékesítési feltételekben és panaszokban, amelyek az eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók,
W). hogy az adásvételi szerződést elektronikus formában tárolják az eladóval, és a vevő rendelkezésére áll, miután a vevő írásban kéri, miután az eladó e-boltjának megfelelő katalógusoldalán és a jelen üzleti feltételekben tájékoztatták, amelyek az eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók,
X). Tájékoztatta az eladót, hogy a szerződés megkötéséhez ajánlott nyelv magyar az e-shop megfelelő katalógusoldalán, valamint a jelen üzleti feltételekben és panaszokban, amelyek az eladó e-boltjának megfelelő aloldalán találhatók.
7. Ha az Eladó nem teljesítette a jelen Üzleti és Reklamációs Feltételek 2. cikke (6) bekezdésének e) pontja szerinti tájékoztatási kötelezettségét a további díjak vagy egyéb költségek megfizetéséről, vagy az áruk visszaküldésének költségeiről a jelen Általános Szerződési Feltételek 2. cikke (6) bekezdésének i) pontja szerint, a Vevő nem köteles megfizetni ezeket a további költségeket vagy díjakat.
3. Az eladó jogai és kötelezettségei
1. Az Eladó:
A). az árut az elfogadással megerősített megrendelés alapján a megállapodott mennyiségben, minőségben és időben szállítja, és csomagolja vagy gondoskodjon a szállításról a megőrzésükhöz és védelmükhöz szükséges módon;
B). biztosítja, hogy a szállított áruk megfeleljenek a Szlovák Köztársaság alkalmazandó jogszabályainak;
C). közvetlenül az adásvételi szerződés megkötése után, de legkésőbb az áru szállításával együtt tartós adathordozón, pl. e-mailben visszaigazolást ad a vevőnek az adásvételi szerződés megkötéséről. A visszaigazolásnak tartalmaznia kell a 2.6. pontban meghatározott összes információt, beleértve az adásvételi szerződéstől való elállás formanyomtatványát is;
D). legkésőbb az áruval együtt átadja a Vevőnek az áru átvételéhez és használatához szükséges összes dokumentumot és a Szlovák Köztársaság vonatkozó jogszabályai által előírt egyéb dokumentumokat (szlovák nyelvű utasítások, jótállási jegy, szállítólevél, adóügyi dokumentum) az áruval együtt írásban vagy elektronikus formában.
2. Az eladónak joga van a vevőtől a vételár megfelelő és időben történő kifizetésére a szállított áruért.
3. Ha a készlet elfogyása vagy az áru nem áll rendelkezésre, az Eladó nem tudja leszállítani az árut a Vevőnek az Adásvételi Szerződésben vagy a jelen Értékesítési feltételekben meghatározott időszakon belül vagy a megállapodás szerinti vételáron, az Eladó köteles helyettesítő teljesítést ajánlani a Vevőnek, vagy lehetőséget biztosítani a Vevő számára az adásvételi szerződéstől való elállásra (a megrendelés törlésére).
4. A vevő e-mailben elállhat az adásvételi szerződéstől vagy törölheti a megrendelést. Ha a Vevő már kifizette a vételárat vagy annak egy részét, az Eladó köteles a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét az adásvételi szerződéstől való elállásról vagy a megrendelés törléséről szóló e-mail kézbesítésétől számított 14 napon belül visszatéríteni a vevőnek a vevő által megjelölt számlára, kivéve, ha a szerződő felek másként állapodnak meg. Abban az esetben, ha a Vevő ésszerű időn belül nem fogadja el az Eladó által felajánlott helyettesítő teljesítést, és nem áll el az adásvételi szerződéstől, az Eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, és ha a vevő már kifizette a vételárat vagy annak egy részét, az eladó köteles a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét az adásvételi szerződéstől való elállás Vevőnek történő kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.
4. A vevő jogai és kötelezettségei
1. Az Eladó tájékoztatta a Vevőt arról, hogy a megrendelés magában foglalja az ár megfizetésének kötelezettségét, mielőtt magát a megrendelést megerősítené.
2. A vevő köteles
A). a megrendelt és kiszállított áru átvétele;
B) kifizeti az Eladónak a megállapodott vételárat a megállapodott határidőn belül, beleértve az áru szállítási költségét is,
C). átvételkor ellenőrizze a csomagolás vagy maguk az áruk integritását, és erősítse meg a termék integritását és kézbesítését a futárszolgálat szállítólevelének vagy lapjának aláírásával vagy az általa felhatalmazott személy aláírásával.
3.Kupujúci má právo na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami.
3. A vevőnek joga van az árut a szerződő felek által elfogadott mennyiségben, minőségben, dátumban és helyen szállítani.
5.Szállítási és fizetési feltételek
1.Az e-kereskedelmi weboldalon minden egyes árura vonatkozóan fel van tüntetve az áruk szokásos elérhetősége a feladás időpontjával.
2. Hacsak az eladó és a vevő másként nem állapodik meg az adásvételi szerződésben, az eladó köteles haladéktalanul, legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül átadni a terméket a vevőnek. Ha az eladó nem teljesítette a termék átadására vonatkozó kötelezettségét az első mondatban említett határidőn belül, a vevő felhívja az eladót, hogy az általa biztosított további ésszerű időn belül szállítsa le a terméket. Ha az eladó nem szállítja le a terméket ezen a további ésszerű határidőn belül, a vevő jogosult elállni a szerződéstől.
3. A vevő vállalja, hogy meghosszabbítja a szállítási határidőt, ha azt a megrendelt áru előállítása vagy más körülmények megkövetelik.
4. Az áruk megjelenítése az eladó által üzemeltetett bármely e-kereskedelmi weboldalon csak szemléltetési célokat szolgál.
5. A vevő köteles a szállítást, azaz az árut, valamint annak csomagolását a szállítás után azonnal megvizsgálni. Abban az esetben, ha az áru hibáját állapítja meg, a vevő nyilvántartást készít az áru hibájának mértékéről és jellegéről, amelynek helyességét a futár vagy az eladó megerősíti. Az Eladónak átadott ilyen jegyzőkönyv alapján a Vevő ezt követően megtagadhatja a hibás áru átvételét, vagy megerősítheti a hibás áru szállítását, majd ezt követően a jelen Általános Szerződési Feltételek 8. cikkének megfelelően panaszt nyújthat be az áru hibáiról az Eladóhoz vagy egy kijelölt személyhez. Abban az esetben, ha a Vevő megtagadja a hibás áru átvételét, az áru Eladónak történő visszaküldésének minden szándékosan felmerült költsége az Eladót terheli.
6. Az Eladó nem vállal felelősséget a következőkért:
A. a megrendelt áru postai vagy postai megrendelés miatti késedelmes kézbesítése; B) a küldeménynek a posta vagy a küldemény szolgálata által okozott károsodása;
C). az áru esetleges le nem szállítása a gyártó (szállító) hibájából a forgalmazási jogok korlátozása vagy törlése, vagy más előre nem látható akadályok következtében.
7. A Vevő jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, ha az Eladó nem szállítja le az árut a jelen Általános Szerződési Feltételek 5.2 pontjában meghatározott határidőn belül, és az Eladó köteles visszatéríteni a Vevőnek a vételár már kifizetett részét az adásvételi szerződéstől való elállás kézbesítésétől számított 14 napon belül elektronikus átutalással a Vevő által kijelölt bankszámlára.
8. A vevő fizethet a megrendelésért:
A) készpénzben az áru személyes átvételekor vagy az eladó átvételi pontján történő átvételkor;
B) banki átutalással az Eladó bankszámlájára, amelyet a jelen Általános Szerződési Feltételek 1. cikke határoz meg;
9.Za megrendelt áru kiszállításakor az Eladó átalány szállítási költséget számít fel, amelynek összege a fuvarozók aktuális árlistái szerint kiválasztott szállítási módtól függ, míg a Vevőt a megrendelés elküldése előtt tájékoztatja a szállítási árról.
10. Az Eladó a következőket biztosíthatja a Vevőknek:
A). kedvezmény az e-shopban történő regisztráció árából,
B. ismétlődő vásárlás esetén kedvezmény, vagy
C). egyszeri kedvezménykuponon alapuló kedvezmény, míg a nyújtott kedvezmények nem halmozhatók.
6. Vételár
1. Az eladó és a vevő közötti adásvételi szerződésben megállapodott áruk vételára a vevő számára egyértelmű a megrendelés elküldése előtt, és az előlegben vagy a normál számlán is megerősítésre kerül. Ha a megrendelés visszaigazolásában feltüntetett vételár magasabb, mint az azonos áruknak a megrendelés Vevő általi elküldésekor az e-shop ajánlatában feltüntetett ára, az Eladó elektronikus üzenetet küld a Vevőnek, amelyben tájékoztatja az új vételár más összegű ajánlatát, amely az Eladó új adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslatának minősül, amelyet a Vevőnek kifejezetten meg kell erősítenie e-mailben vagy írásban, az adásvételi szerződés érvényes megkötéséhez.
(2) A katalógusban való böngészésre szánt áruk vételára növelhető szállítással és csomagolással vagy más, az áruknak a vevőhöz történő szállításával kapcsolatban felmerülő, szándékosan felmerülő díjakkal. . A megrendelés elküldése előtti vételár végleges és érvényes a szerződő felek számára a jelen Általános Üzleti és Reklamációs Feltételek 6. cikk (1) bekezdése szerint.
3. A vevő köteles megfizetni az eladónak a vételárat, beleértve az áru szállítási költségét is.
4.Za fizetés napjának az a nap minősül, amikor a teljes vételár jóváírásra került az eladó számláján.
5. A Vevő köteles megfizetni az Eladónak a megállapodás szerinti áruk vételárát az Adásvételi Szerződésben meghatározott határidőn belül, az Eladóval a Szerződés megkötésekor megállapodott módon.
6.In az esetben, ha a vevő nem fizeti ki az eladónak a teljes vételárat az áru leszállításának időpontjáig, és a felek nem állapodtak meg az áru vételárának részletekben történő kifizetésében, az eladó jogosult megtagadni az áru szállítását a vevőnek.
7. Az áru összeszerelésével vagy szállításával kapcsolatos költségeket vagy egyéb költségeket a vételár nem tartalmazza, és az eladó nem köteles ezeket a szolgáltatásokat nyújtani a vevőnek.
7.Tulajdonjog megszerzése és az áruk károsodása kockázatának átszállása
1. A vevő csak az áru teljes vételárának teljes kifizetésével szerzi meg az áru tulajdonjogát. Az áru károsodásának kockázata akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy a vevő által felhatalmazott harmadik fél átveszi az árut az eladótól vagy annak az áru szállítására felhatalmazott ügynökétől, vagy ha ezt nem teszi meg időben, akkor abban az időpontban, amikor az eladó lehetővé teszi a vevő számára, hogy rendelkezzen az áruval, és a vevő nem veszi át az árut.
8. Reklamációs eljárás (kellékszavatosság, szavatosság, reklamáció)
1. Ha az áruban olyan hiba van, amely orvosolható, a vevőnek joga van azt ingyenesen, időben és megfelelő módon eltávolítani. Az eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani. .
(2) A hiba kijavítása helyett a vevő követelheti az áru cseréjét, vagy ha a hiba csak az áru egy részét érinti, az alkatrész cseréjét, feltéve, hogy az eladónál nem merülnek fel aránytalan költségek az áru árához vagy a hiba súlyosságához képest.
3. Az eladó mindig kicserélheti a hibás árut hibátlanra a hiba eltávolítása helyett, ha ez nem okoz komoly nehézségeket a vevőnek.
4.In áru olyan hibája esetén, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely megakadályozza az áru hibátlan termékként történő megfelelő használatát, a vevőnek joga van az áru cseréjére vagy az adásvételi szerződéstől való elállásra. Ugyanezek a jogok illetik meg a vevőt, ha a hibák eltávolíthatók, de a vevő nem tudja megfelelően használni az árut a javítás utáni hiba megismétlődése vagy a nagyobb számú hiba miatt.
5.In egyéb helyrehozhatatlan hibák esetén a vevő ésszerű kedvezményre jogosult az áru árából.
6. Az Eladó tájékoztatta a Vevőt a Polgári Törvénykönyv 622. §-ának rendelkezéseiből eredő jogairól (jelen Üzleti és Panaszszolgáltatási feltételek 8.1-8.3. pontjai), valamint a Polgári Törvénykönyv 623. §-ából eredő jogairól (jelen Üzleti és Panaszszolgáltatási feltételek 8.4-8.5. pontjai) azáltal, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket az Eladó webáruházának megfelelő aloldalán helyezte el, és a Vevőnek lehetősége volt elolvasni azokat a megrendelés elküldése előtt.
7. Az Eladó felelős az áru hibáiért a Szlovák Köztársaság vonatkozó jogszabályainak megfelelően, és a Vevő köteles panaszt benyújtani az Eladóhoz vagy egy kijelölt személyhez. A jótállásra és a jótállás utáni szervizelésre kijelölt személyekre és szervizpontokra vonatkozó információk a jótállási jegy hátoldalán találhatók, vagy az eladó kérésre telefonon vagy e-mailben adja meg a vevőnek.
8.Na panaszok kezelése az érvényes Eladó panasztételi eljárásától, azaz a jelen Üzleti és Panaszszolgáltatási Feltételek 8. cikkétől függ. A Vevő megfelelően megismerte a Reklamációs Eljárást, és tájékoztatást kapott az áruval kapcsolatos panasztétel feltételeiről és módjáról, beleértve a panasz benyújtásának helyére és a garanciális javítások elvégzésére vonatkozó információkat a 250/2007 Tt. sz. törvény 18. § (1) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban. A fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács kisebb szabálysértésekről szóló 372/1990. sz. törvényének módosításáról szóló törvény módosításáról szóló törvény (a továbbiakban: "törvény") az adásvételi szerződés megkötését megelőző időszakban azáltal, hogy ezeket a panaszfeltételeket az eladó webáruházának megfelelő aloldalára helyezte, és a vevőnek lehetősége volt elolvasni azokat a megrendelés elküldése előtti időben.
9. A Reklamációs Eljárás azokra az árukra vonatkozik, amelyeket a Vevő az Eladótól e-shop formájában vásárol az Eladó e-kereskedelmi weboldalán.
10. A Vevőnek joga van az Eladóval szemben felelősséget vállalni az áru hibájáért, amely csak az áruval kapcsolatos, amelynek hibáiért a gyártó, a szállító vagy az eladó felelős, amelyre jótállás vonatkozik, és amelyet az eladótól vásároltak.
11. Ha az áru hibás, a Vevőnek joga van panaszt benyújtani az Eladó telephelyén a Törvény 18. § (2) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban oly módon, hogy az árut az Eladó telephelyére szállítja, és az Eladónak kifejezi a Vevő azon akaratát, hogy gyakorolja a jelen Üzleti és Panaszkezelési feltételek 8. cikkének 1-5. pontjai szerinti jogát (a továbbiakban: "Panaszbejelentés"), pl. kitöltött panaszbejelentő űrlap formájában, amely az eladó e-boltjának megfelelő aloldalán található. Az eladó azt javasolja, hogy biztosítsa az árut, amikor panaszt küld.
Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá. Kupujúci je povinný v Oznámení o uplatnení reklamácie pravdivo uviesť všetky požadované informácie, najmä presne označiť druh a rozsah vady tovaru; kupujúci zároveň uvedie, ktoré zo svojich práv, vyplývajúcich z ust. § 622 a 633 Občianskeho zákonníka si uplatňuje. Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu aj u osoby oprávnenej výrobcom tovaru na vykonávanie záručných opráv (ďalej len „určená osoba“). Zoznam určených osôb je uvedený v záručnom liste alebo ho kupujúcemu zašle na jeho žiadosť predávajúci.
12. Az Eladó vagy egy kijelölt személy visszaigazolást ad a Vevőnek az árura vonatkozó panaszáról az Eladó által választott megfelelő formában, pl. e-mail vagy írásban, amelyben köteles pontosan jelezni az áru állítólagos hibáit, és ismételten tájékoztatni a fogyasztót a jelen értékesítési és panaszszolgáltatási feltételek 8. cikkének 1-3. pontjából eredő jogairól (a Polgári Törvénykönyv 622. szakasza) és jogairól, amelyek a jelen Általános Szerződési Feltételek 8. cikkének 4–5. pontjából erednek (a Polgári Törvénykönyv 623. szakasza). Ha a panaszt távközlő eszköz útján nyújtják be, az Eladó köteles a panasz visszaigazolását haladéktalanul eljuttatni a Vevőhöz; ha a visszaigazolás nem kézbesíthető azonnal, azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a panasz rendezéséről szóló dokumentummal együtt kell kézbesíteni; A reklamáció megerősítését nem kell benyújtani, ha a vevőnek lehetősége van a reklamáció más módon történő bizonyítására.
13. A vevő jogosult eldönteni, hogy a Polgári Törvénykönyv 622. és 623. szakasza szerinti jogai közül melyiket gyakorolja, és ezzel egyidejűleg köteles haladéktalanul tájékoztatni az eladót döntéséről. A vevő döntése alapján, amely a Polgári Törvénykönyv 622. és 623. szakaszának rendelkezései szerinti jogait gyakorolja, az eladó vagy egy kijelölt személy köteles haladéktalanul, összetettebb esetekben a panaszkezelési eljárást a panaszeljárás kezdetétől számított 3 napon belül meghatározni a panaszkezelés módját a törvény 2. szakaszának m) pontja szerint, indokolt esetekben, különösen, ha az áru állapotának komplex műszaki értékelése legkésőbb a reklamációs eljárás kezdetétől számított 30 napon belül szükséges.
A panaszkezelés módjának meghatározását követően az eladó vagy a kijelölt személy azonnal foglalkozik a panasszal, indokolt esetben a panasz később is kezelhető. A panasz rendezése azonban nem tarthat tovább a panasz benyújtásától számított 30 napnál. A panasz hiábavaló kezelésére rendelkezésre álló határidő lejárta után a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől, vagy joga van az árut új árukra cserélni.
14. Ha a Vevő az adásvételi szerződés megkötésétől számított 12 hónapon belül panaszt nyújtott be az áruval kapcsolatban, az Eladó a panaszt elutasítással csak szakértői nyilatkozat vagy felhatalmazott, bejelentett vagy akkreditált testület által kiadott vélemény, vagy egy kijelölt személy véleménye alapján rendezheti (a továbbiakban: "az áruk szakértői értékelése"). A szakértői értékelés eredményétől függetlenül az Eladó nem követelheti a Vevőtől az áru szakértői értékelésének költségeit vagy az áru szakértői értékelésével kapcsolatos egyéb költségek megfizetését.
15. Ha a vevő az adásvételi szerződés megkötésétől számított 12 hónap elteltével panaszt nyújtott be a termékkel kapcsolatban, és az eladó elutasította azt, a panaszt kezelő személy köteles a panasz rendezéséről szóló dokumentumban megjelölni, hogy a vevő kinek küldheti el az árut szakértői értékelésre. Ha a Vevő az árut szakértői értékelésre küldi a panasz rendezéséről szóló dokumentumban meghatározott kijelölt személynek, az áru szakértői értékelésének költségeit, valamint minden egyéb, ésszerűen felmerült kapcsolódó költséget az Eladó viseli, függetlenül a szakértői értékelés eredményétől.
Ha a vevő szakmai értékeléssel bizonyítja az eladó felelősségét az áru állítólagos hibájáért, újra benyújthatja a panaszt; A jótállási idő nem fut le az áru szakmai értékelésének teljesítése során. Az Eladó köteles az újra benyújtott panasz keltétől számított 14 napon belül megtéríteni a Vevőnek az áru szakmai értékelése során felmerült összes költséget, valamint az ésszerűen felmerült összes kapcsolódó költséget. Az újra benyújtott panaszt nem lehet elutasítani.
16. A Vevőnek nincs joga gyakorolni a felelősség jogát azokért a hibákért, amelyekről az Eladó a szerződés megkötésekor értesítette, vagy amelyekről az adásvételi szerződés megkötésének körülményeit figyelembe véve tudnia kellett volna.
17. Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a hibás árut más, azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel rendelkező hibás árura cserélje, feltéve, hogy ez nem okoz komoly nehézséget a Vevőnek.
18. Az Eladó nem vállal felelősséget az áru hibáiért:
A). ha nyilvánvaló hibáról van szó, amelyet a Vevő felfedezhetett volna a szállítmány megvizsgálásával az áru átadásakor, és amelyet nem közöltek az Eladó képviselőjével a jelen Panasz- és Kereskedelmi feltételek 5.8 pontjának megfelelően,
B). ha a vevő az áru szavatossági idejének végéig nem gyakorolta az eladó felelősségére vonatkozó jogát az áru hibájáért,
C). ha az áru hibája az áru mechanikai sérülése, amelyet a vevő okozott,
D.) ha az áru hibáját az áru olyan körülmények közötti használata okozta, amelyek intenzitásuk, páratartalmuk, kémiai és mechanikai hatásuk tekintetében nem felelnek meg az áru természetes környezetének,
E.) ha az áru hibáját az áru nem megfelelő kezelése, működtetése vagy gondozásának elhanyagolása okozta,
F.) ha az áru hibáját az áru túlzott terhelés okozta károsodása vagy a dokumentációban meghatározott feltételekkel vagy az áruk rendeltetésszerű használatának általános elveivel ellentétes használat okozta,
G). ha az áru hibáját az áru elkerülhetetlen és/vagy előre nem látható események által okozott károsodása okozta,
Ha az áru hibáját az áru véletlen megsemmisülése és véletlen megrongálódása okozta, I.) ha az áru hibáját nem megfelelő beavatkozás, víz, tűz, statikus vagy légköri elektromosság vagy más vis maior okozta,
J). ha az áru hibáját jogosulatlan személy áruinak beavatkozása okozta.
19.Az Eladó köteles a panaszt rendezni és a panasztételi eljárást az alábbi módok egyikén lefolytatni:
A). a javított áru átadásával; B). árucserével,
C) az áru vételárának visszatérítésével,
D. ésszerű árengedmény megfizetése az áru árából,
E). az eladó által meghatározott teljesítés átvételére vonatkozó írásbeli felhívással, F). az árukkal kapcsolatos panasz indokolt elutasítása.
20. Az Eladó köteles írásos dokumentumot kiadni a Vevőnek a panasz rendezésének meghatározási módjáról és a panasz rendezéséről a Vevőnek legkésőbb a panasz személyes, postai úton, futárszolgálaton vagy kézbesítési szolgáltatón keresztül történő benyújtásától számított 30 napon belül.
21. Az Eladó a panaszkezelési eljárás befejezése után azonnal telefonon vagy e-mailben tájékoztatja a Vevőt a panaszrendezés eredményéről, és ezzel egyidejűleg az áruval együtt vagy e-mailben megkapja a panasz rendezéséről szóló dokumentumot.
22. A jótállási idő az áru átadásától számított 24 hónap. Ez érvényes, kivéve, ha a jótállási idő bizonyos esetekben másként van meghatározva.
23. A jótállási idő meghosszabbodik azzal az időtartammal, amely alatt a vevő nem tudta használni az árut az áru garanciális javítása miatt.
24.In áru új cseréjének esetén a vevő kap egy dokumentumot, amelyen tájékoztatást nyújt az áruk cseréjéről, és minden további panaszt az adásvételi szerződés és a panasz dokumentuma alapján tesznek. Az áruk újakra történő cseréje esetén a jótállási idő az új áruk átvételétől kezdődik újra, de csak új áruk esetében.
25. Az eltávolítható hiba tekintetében a reklamációt a Vevő saját belátása szerint az alábbiak szerint kezeli: A) az Eladó gondoskodik a hiba kijavításáról, vagy B). az Eladó kicseréli a hibás árut.
26. Eltávolítható hiba esetén, és a Vevő nem határozza meg azonnal a jelen Panasz és az Üzleti Feltételek 8. cikkének 15. pontjával összhangban, hogy a panaszt hogyan kell kezelni, az Eladó a panaszt a hiba eltávolításával rendezi.
27.In olyan hiba esetén, amelyet nem lehet eltávolítani, vagy egyetlen, ismételten ismétlődő, javítható hiba esetén, vagy nagyobb számú különböző eltávolítható hiba esetén, amelyek megakadályozzák az áru hibátlan rendeltetésszerű használatát, az Eladó a Vevő döntésétől függően a következő módon kezeli a panaszt:
A) az áru más, azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel rendelkező funkcionális árura történő cseréjével, vagy B). Abban az esetben, ha az eladó nem tudja kicserélni az árut egy másikra, akkor a reklamációt az áru vételárának visszaküldésével rendezi.
28.In olyan hiba esetén, amelyet nem lehet eltávolítani, vagy egy ismételten ismétlődő eltávolítható hiba esetén, vagy nagyobb számú különböző eltávolítható hiba esetén, amelyek megakadályozzák az áru hibátlan rendeltetésszerű használatát, és a Vevő köteles azonnal meghatározni a jelen Panasz és az Üzleti feltételek 8. cikkének 15. pontjával összhangban a panasz kezelésének módját, az Eladó rendezi a panaszt azáltal, hogy az árut más, azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel rendelkező funkcionális árukkal helyettesíti.
9. A panasz kezelése csak a panaszértesítésben és az áruk panaszának visszaigazolásában meghatározott hibákra vonatkozik a jelen panasz és üzleti feltételek 8. cikkének 14. pontja szerint.
30.A panasz szempontjából egy eltávolítható hiba kétszeresnél hosszabb előfordulása többszörös ismétlődésnek minősül.
31.A panasz alkalmazásában a különböző eltávolítható hibák nagyobb száma háromnál több különböző eltávolítható hiba egyidejű előfordulásának minősül.
32. A Vevő azon joga, hogy panaszt nyújtson be az áru hibájával kapcsolatban, akkor merül fel, miután gyakorolta jogát, és kérte az Eladót, hogy távolítsa el az áru hibáját a jelen Panasz és az Üzleti feltételek 8. cikkének 1. pontja szerint, és a panasz eredményétől függetlenül már nem jogosult újra panaszt benyújtani ugyanazon egyedi hiba miatt (nem ugyanolyan típusú hiba).
33.A jelen Panasz és Üzleti feltételek 8. cikkének rendelkezései nem vonatkoznak kifejezetten azokra a szervezetekre, amelyek nem felelnek meg a fogyasztó Törvény 2. szakaszának (a) pontjában meghatározott meghatározásának.
34. A Vevőnek – Fogyasztónak – joga van jogorvoslat iránti kérelemmel fordulni az Eladóhoz (e-mailben a objednavky@vlasynechty.sk ha nem elégedett azzal, ahogyan az Eladó panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az Eladó megsértette jogait. Ha az eladó nemleges választ ad erre a kérésre, vagy a küldéstől számított 30 napon belül nem válaszol rá, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezés kezdeményezését kérni az alternatív vitarendezési szervezetnél (a továbbiakban: alternatív vitarendezési szervezet) a 391/2015 Tt. törvény alapján. Az alternatív vitarendezési szervezetek a 391/2015. sz. törvény 3. szakasza szerinti hatóságok és felhatalmazott jogi személyek. A fogyasztó a javaslatot a 391/2015. sz. törvény 12. §-a szerint meghatározott módon nyújthatja be.
35. A fogyasztó panaszát az OVR alternatív vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja, amely online elérhető a http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm címen.
36. Alternatív vitarendezést csak fogyasztó vehet igénybe – olyan természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem üzleti, foglalkoztatási vagy szakmai tevékenysége körében jár el. Az alternatív vitarendezés kizárólag a fogyasztó és az eladó közötti, fogyasztói szerződésből eredő vagy azzal kapcsolatos jogvitára vonatkozik. Az alternatív vitarendezés csak a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem vonatkozik azokra a vitákra, amelyek értéke nem haladja meg a 20 EUR-t. Az alternatív vitarendezési fórum az alternatív vitarendezés kezdeményezéséért legfeljebb 5 EUR összegű díj megfizetését követelheti a fogyasztótól, amely héával együtt legfeljebb 5 EUR.
9. Személyes adatok és védelmük
1. A vásárló bármikor ellenőrizheti és megváltoztathatja a megadott személyes adatokat, valamint törölheti regisztrációját az e-shop weboldalára való bejelentkezéssel.
2. Az Eladó ezúton tájékoztatja a Vevőt, hogy a személyes adatok védelméről és egyes törvények módosításáról szóló módosított 122/2013. sz. törvény (a továbbiakban: "Személyes adatok védelméről szóló törvény") 10. § (3) bekezdés b) pontjának rendelkezései értelmében az Eladó, mint adatkezelő, a Vevő személyes adatait az Adásvételi Szerződés megkötése során a Vevő mint érintett hozzájárulása nélkül dolgozza fel, mivel a Vevő személyes adatainak feldolgozását az Eladó végzi a Vevővel való szerződéskötést megelőző kapcsolatokban és a személyes adatok feldolgozását A vevő adatai szükségesek az adásvételi szerződés teljesítéséhez, amelyben a vevő az egyik szerződő félként jár el.
3. A megrendelés elküldése előtt a megfelelő négyzet bejelölésével a Vevő a Törvény 11. § (1) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban kifejezheti hozzájárulását ahhoz, hogy az Eladó feldolgozza és tárolja személyes adatait, különösen a fent felsoroltakat és/vagy azokat, amelyek szükségesek az Eladó tevékenységéhez, az új termékekről, kedvezményekről és promóciókról szóló információk küldéséhez a kínált árukon, és feldolgozza azokat valamennyi információs rendszerében, az új termékekre, kedvezményekre és promóciókra vonatkozó információk küldésével kapcsolatban.
4. Az Eladó vállalja, hogy a Vevő személyes adatait a Szlovák Köztársaság alkalmazandó jogszabályainak megfelelően kezeli és kezeli.
5. Az Eladó kijelenti, hogy a személyes adatok védelméről szóló törvény 6. § (2) bekezdés c) pontjának rendelkezéseivel összhangban a személyes adatokat kizárólag a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott célból szerzi be.
6.Az Eladó kijelenti, hogy a személyes adatok védelméről szóló törvény 6. § (2) bekezdés e) pontjának rendelkezéseivel összhangban a személyes adatokat a jelen Általános Szerződési Feltételekben és Panaszokban meghatározottaktól eltérő célokra külön szerzi be, és biztosítja, hogy a személyes adatokat kizárólag olyan módon dolgozzák fel és használják fel, amely megfelel annak a célnak, amelyre azokat gyűjtötték, és hogy azokat nem társítja személyes adatokkal, más célokra beszerzett.
7. A Vevő megadja az Eladó hozzájárulását a jelen Panasz és Üzleti feltételek 9.5 pontja szerint határozott ideig, amíg a Vevő személyes adatainak feldolgozásának célja nem teljesül. A feldolgozás céljának teljesítését követően az Eladó haladéktalanul gondoskodik a Vevő személyes adatainak megsemmisítéséről. A Vevő bármikor írásban visszavonhatja a személyes adatok feldolgozására vonatkozó hozzájárulását. A hozzájárulás a vevő hozzájárulásának visszavonását követő 1 hónapon belül jár le.
8. A Vevőt felkérjük, hogy a megrendelés leadása előtt a négyzet bejelölésével erősítse meg, hogy az Eladó kielégítő, érthető és félreérthetetlen módon közölte a Vevővel:
A) azonosító adataik, amelyeket a jelen Általános Szerződési Feltételek 1. cikke határoz meg;
B. harmadik fél azonosító adatai, amely az a vállalat, amely a megrendelt árut a Vevőnek szállítja oly módon, hogy ezek az adatok az átvételi elismervényben szerepelnek;
C). a személyes adatok feldolgozásának célja, amely az eladó és a vevő közötti adásvételi szerződés megkötése; d). hogy a vevő személyes adatait a név és vezetéknév, az állandó lakcím, beleértve az irányítószámot, a telefonszám és az e-mail cím terjedelmében, ha a vevő természetes személy, valamint a cégnév, a bejegyzett székhely címe, beleértve az irányítószámot, a cégjegyzékszám, a telefonszám és az e-mail cím terjedelmében, ha a vevő jogi személy;
D). hogy a vevő köteles megadni a kért személyes adatokat.
9. Az Eladó kijelenti, hogy a személyes adatokat a jó erkölcsnek megfelelően dolgozza fel, és olyan módon jár el, amely nem ellentétes a PDP-vel vagy más általánosan kötelező érvényű jogszabályokkal, és nem kerüli meg azokat. Az Eladó kijelenti, hogy az érintett személy hozzájárulását nem kényszeríti ki vagy teszi függővé az Eladó által megállapított szerződéses kapcsolat, szolgáltatás, áru vagy kötelezettség elutasításának fenyegetése.
10. A Vevőnek joga van követelni A). megerősítést kapjon arról, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e;
B) a személyes adatok kezelésének célját,
C). közérthető formában tájékoztatás személyes adataik információs rendszerben történő feldolgozásáról és annak állapotáról, amennyiben:
C1). az Eladó és az Eladó képviselőjének azonosító adatai, ha vannak ilyenek;
C2). az adatfeldolgozó azonosító adatai; ez nem érvényes, ha az Eladó nem a személyes adatok védelméről szóló törvény 8. szakasza szerint jár el a személyes adatok megszerzése során;
D) közérthető formában pontos tájékoztatás arról a forrásról, ahonnan személyes adatait feldolgozás céljából szerezte,
E) közérthető formában az adatkezelés tárgyát képező személyes adatainak másolatát,
F). további információk, amelyek a személyes adatok feldolgozásának valamennyi körülményére és feltételére tekintettel szükségesek ahhoz, hogy a Vevő biztosítsa jogait és jogilag védett érdekeit az alábbiak mértékéig, különösen:
F1). tájékoztatás a kért személyes adatok megadásának önkéntességéről vagy kötelezettségéről; ha az Eladó a Vevő hozzájárulása alapján szerzi meg a Vevő személyes adatait a Személyes adatok védelméről szóló törvény 11. szakasza szerint, az Eladó értesíti a Vevőt a hozzájárulás érvényességi idejéről is, és ha a Vevő személyes adatok megadására vonatkozó kötelezettsége az Európai Unió közvetlenül végrehajtható, jogilag kötelező erejű aktusából, a Szlovák Köztársaságra nézve kötelező nemzetközi szerződésből vagy törvényből ered, az Eladó értesíti a Vevőt a jogalapról, amely ezt a kötelezettséget a Vevőre rója, és értesíti a Vevőt a személyes adatok megadásának megtagadásának következményeiről; F2). harmadik felekre vonatkozó információk, ha feltételezhető vagy nyilvánvaló, hogy személyes adatokat közölnek velük;
F3). a címzettek köre, ha feltételezhető vagy nyilvánvaló, hogy a személyes adatokat közölni fogják velük; F4). a közlés formája, ha a személyes adatokat nyilvánosságra kell hozni;
F5). harmadik országok, ha előre látható vagy nyilvánvaló, hogy személyes adatok továbbítására kerül sor ezekbe az országokba;
G. az adatkezelés tárgyát képező helytelen, hiányos vagy elavult személyes adatainak helyesbítése,
H) személyes adataik megsemmisítése, ha kezelésük célja teljesült; Ha a feldolgozás tárgya személyes adatokat tartalmazó hivatalos dokumentumok, kérheti azok visszaszolgáltatását
I). a feldolgozás tárgyát képező személyes adatainak felszámolása, ha megsértették a ZnOOÚ-t vagy a Szlovák Köztársaság más érvényes jogszabályait.
11. Ingyenes írásbeli kérelem alapján a Vevőnek joga van tiltakozni az Eladó ellen a következők ellen: személyes adatainak feldolgozása, amelyekről feltételezi, hogy hozzájárulása nélkül közvetlen üzletszerzés céljából feldolgozásra kerül vagy fognak kerülni, és kérheti azok megsemmisítését,
a) a 10. § (3) bekezdés d) pontja szerinti személyes adatok postai szolgáltatásokban történő közvetlen üzletszerzés céljából történő felhasználása, vagy
B) a 10. § (3) bekezdés d) pontja szerinti személyes adatok rendelkezésre bocsátása közvetlen üzletszerzés céljából
12.Ingyenes írásbeli kérelem alapján a Vevőnek joga van tiltakozni az Eladó személyes adatainak feldolgozása ellen a személyes adatok védelméről szóló törvény 10. § (3) bekezdésének a), e), f) vagy g) pontja szerinti esetekben jogos indokok megjelölésével vagy a jogaiba és jogilag védett érdekeibe való indokolatlan beavatkozásra vonatkozó bizonyítékok benyújtásával, amelyeket a személyes adatok ilyen feldolgozása egy adott esetben károsít vagy sérthet; Ha a jogi okok ezt nem zárják ki, és bebizonyosodik, hogy a Vevő tiltakozása jogos, az Eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül blokkolni és megsemmisíteni azokat a személyes adatokat, amelyek feldolgozása ellen a Vevő tiltakozott, amint a körülmények lehetővé teszik.
13.A Vevőnek írásbeli kérelem alapján vagy személyesen, ha az ügyet nem lehet elhalasztani, joga van bármikor kifogást emelni az Eladó ellen, és nem alávetni magát az Eladó döntésének, amely joghatással vagy jelentős hatással lenne az Eladóra, ha az ilyen döntést kizárólag személyes adatainak automatizált feldolgozása alapján hozzák meg. A Vevőnek joga van kérni az Eladótól, hogy vizsgálja felül a kiadott döntést az automatizált feldolgozási formától eltérő módszerrel, amely szerint az Eladó köteles teljesíteni a Vevő kérését oly módon, hogy a döntés felülvizsgálatában döntő szerepet játsszon egy felhatalmazott személy; Az Eladó a jelen Általános Szerződési Feltételek 9. cikkének (18) bekezdésében meghatározott határidőn belül tájékoztatja a Vevőt a vizsgálat módjáról és a megállapítás eredményéről. A vevőnek csak akkor van ez a joga, ha azt külön törvény írja elő.
14. Ha a vevő írásban gyakorolja jogát, és kérelmének tartalmából az következik, hogy jogát gyakorolja, a kérelmet e törvény szerint benyújtottnak kell tekinteni; A Vevő az e-mailben vagy faxon benyújtott kérelmet a Vevő jogos érdekeinek védelme érdekében módosított intézkedéseket köteles kézbesíteni, vagy ha az Eladó a Vevő kérésének megfelelő döntést hozott a szerződéskötést megelőző kapcsolatok keretében vagy a szerződéses kapcsolatok fennállása alatt, vagy ha az Eladó a Szerződés alapján más ésszerű intézkedéseket tett a Vevő jogos érdekeinek védelme érdekében, akkor azt a küldéstől számított három napon belül írásban kell kézbesíteni.
15.Ha a vevő azt gyanítja, hogy személyes adatait engedély nélkül dolgozzák fel, értesítést nyújthat be a Személyes Adatvédelmi Hivatalhoz. Ha a vevő nem rendelkezik teljes cselekvőképességgel, jogait törvényes képviselője gyakorolhatja.
16.Az Eladó köteles írásban foglalkozni a Vevő kérésével a jelen Általános Szerződési Feltételek jelen cikke szerint, vagy betartani a Vevő személyes adatok védelméről szóló törvény szerinti követelményeit, és írásban tájékoztatni a Vevőt legkésőbb a kérés vagy kérés kézhezvételétől számított 30 napon belül.
17. Az eladó haladéktalanul értesíti az érintettet és a Személyes Adatvédelmi Hivatalt a vevő jogainak korlátozásáról a személyes adatok védelméről szóló törvény 28. § (2) bekezdése alapján
18. Az Eladó ezúton tájékoztatja a Vevőt, hogy a Törvény 15. § (1) bekezdés e), (3) és (4) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban a Vevő személyes adatainak feldolgozása során feltételezzük, hogy a Vevő személyes adatait harmadik felek, nevezetesen az egyes termékek gyártó vállalatai és azok fuvarozó vállalatai rendelkezésére bocsátják és hozzáférhetővé teszik.
10. Elállás az adásvételi szerződéstől
1.Ha az eladó nem tudja teljesíteni az adásvételi szerződés szerinti kötelezettségeit a készletek értékesítése, az áruk elérhetetlensége miatt, vagy ha az adásvételi szerződésben megállapodott áruk gyártója, importőre vagy szállítója megszakította a termelést, vagy olyan súlyos változtatásokat hajtott végre, amelyek lehetetlenné tették az eladó adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeinek teljesítését, vagy vis maior miatt, vagy ha minden erőfeszítést megtett, amely méltányosan elvárható a Vevőtől, nem tudja az árut az Ügyfélnek a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott időn belül vagy a Megrendelésben meghatározott áron szállítani, az Eladó köteles azonnal tájékoztatni a Vevőt erről a tényről, és ezzel egyidejűleg köteles helyettesítő teljesítést ajánlani a Vevőnek, vagy lehetőséget biztosítani a Vevő számára az adásvételi szerződéstől való elállásra (a megrendelés törlésére).
Abban az esetben, ha a Vevő eláll az adásvételi szerződéstől a jelen Panasz- és Üzleti feltételek jelen pontjában meghatározott okok miatt, az Eladó köteles visszatéríteni a Vevőnek az adásvételi szerződésben megállapodott árukra már kifizetett előleget a szerződéstől való elállásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül a Vevő által kijelölt számlára történő átutalással.
2. A Vevő jogosult indoklás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől a 7. és azt követő §-ok rendelkezéseinek megfelelően. a Törvény3 hatálya alá tartozó szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül, vagy a szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés megkötésének napjától vagy a nem tárgyi adathordozón szolgáltatott elektronikus tartalom szolgáltatására vonatkozó szerződéstől, ha az eladó időben és megfelelően teljesítette a 3. szakasz rendelkezései szerinti tájékoztatási kötelezettségeket. A cégjegyzékszám / nevében vásárolt áruk a kereskedelmi törvény hatálya alá tartoznak, amely nem teszi lehetővé az áruk 14 napon belüli visszaküldését.
3. Az átvételt követő időszakon belül a vevőnek joga van kicsomagolni és tesztelni az árut a klasszikus "tégla- és habarcs" áruházban történő vásárláshoz szokásos módon, az áruk jellegének, tulajdonságainak és funkcionalitásának meghatározásához szükséges mértékben.
4. Az elállási időszak azon a napon kezdődik, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik fél, a fuvarozó kivételével, átveszi a megrendelt áru teljes részét, vagy ha a
A). a vevő által egy megrendelésben megrendelt árut külön szállítják, az utoljára szállított áru átvételének napjától kezdve;
B. több részből vagy darabból álló termékeket értékesít az utolsó vagy az utolsó rész átvételének napjától;
C). szerződés alapján az árut meghatározott időszak alatt ismételten szállítja, az első leszállított áru átvételének napjától.
5. A Vevő elállhat az adásvételi szerződéstől, amelynek tárgya az áru megvásárlása, még az elállási időszak kezdete előtt is.
6. A Vevőnek írásban el kell állnia a szerződéstől, olyan módon, amely nem vet fel kétséget afelől, hogy a szerződéstől való elállás megtörtént, vagy más tartós adathordozón történő bejegyzés formájában, vagy a www.spotrebitelskecentrum.sk/odstupenie honlapján közzétett formanyomtatvány felhasználásával
7. Az adásvételi szerződéstől való elállásnak a jelen értékesítési feltételek és panaszok előző pontja alapján tartalmaznia kell az adásvételi szerződéstől való elállási űrlapon előírt információkat, különösen a vevő azonosítását, a megrendelés számát és dátumát, az áruk pontos leírását, azt a módot, ahogyan az eladó visszaküldi a már megkapott teljesítést, különösen a vevő számlaszámát és / vagy postai címét.
(8) Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az adásvételi szerződéshez kapcsolódó minden olyan kiegészítő szerződést, amelytől a vevő elállt, szintén kezdettől fogva fel kell mondani. A Kiegészítő Szerződés felmondásával kapcsolatban a Vevőtől a költségek és kifizetések kifizetésén kívül semmilyen költség vagy egyéb kifizetés nem követelhető
3 A 9. § (3) bekezdésében, valamint a 10. § (3) és (5) bekezdésében említett, a távértékesítés során a fogyasztóvédelemről szóló 102/2014. sz. törvény (a továbbiakban: távértékesítéssel kapcsolatos fogyasztóvédelemről szóló törvény), valamint a szolgáltatás ára, ha a szerződés tárgya szolgáltatás nyújtása és a szolgáltatás teljes körű nyújtása.
9. A Vevő köteles az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállás napjától számított 14 napon belül visszaküldeni az Üzemeltető székhelyének címére, vagy átadni az Eladónak vagy az Eladó által az áru átvételére felhatalmazott személynek. Ez nem érvényes, ha az eladó felajánlotta, hogy az árut személyesen vagy az általa felhatalmazott személyen keresztül veszi át. A jelen értékesítési és panaszszolgáltatási feltételek jelen pontjának első mondata szerinti határidőt betartottnak kell tekinteni, ha az árut legkésőbb az időszak utolsó napján átadásra adták át.
10. A vevő köteles az árut hiánytalanul, a teljes dokumentációval együtt, sértetlenül, lehetőleg eredeti csomagolásban és fel nem használtan átadni az eladónak.
11. Az Eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézbesítésétől számított 14 napon belül visszatéríteni a Vevőnek az Adásvételi Szerződés alapján vagy azzal kapcsolatban a Vevőtől kapott összes kifizetést, beleértve a szállítási, szállítási és postaköltségeket, valamint egyéb költségeket és díjakat. Az Eladó nem köteles visszatéríteni a Vevőnek kifizetett összegeket a jelen Értékesítési és Reklamációs feltételek jelen pontja alapján, mielőtt az Árut leszállítják az Eladónak, vagy amíg a Vevő nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldték az Eladónak, kivéve, ha az Eladó felajánlja az áru személyes átvételét vagy az Eladó által felhatalmazott személyen keresztül. Az utánvétes küldeményeket az eladó nem fogadja el.
12. A vevő viseli az áru visszaküldésének költségeit az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére felhatalmazott személynek. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó vállalta, hogy azokat maga viseli, vagy ha nem teljesítette a 3. § (1) bekezdésének i) pontja szerinti kötelezettségét.
13. A vevő csak az áru olyan kezeléséből eredő értékcsökkenésért felelős, amely meghaladja az áru jellemzőinek és funkcionalitásának meghatározásához szükséges kezelést. A fogyasztó nem felel a dolog értékének csökkenéséért, ha az eladó nem teljesítette a fogyasztó szerződéstől való elállási jogára vonatkozó, a 3. § (1) bekezdés h) pontja szerinti tájékoztatási kötelezettségét.
14. Az Eladó köteles visszatéríteni az áru vételárát a Vevőnek ugyanúgy, ahogyan a Vevő a fizetéshez használta, kivéve, ha megállapodik a Vevővel egy másik visszatérítési módról anélkül, hogy további díjakat számítana fel a Vevőnek ebben a tekintetben.
15.In az esetben, ha a Vevő eláll a szerződéstől, és használt, sérült vagy hiányos árut szállít az Eladónak, a Vevő vállalja, hogy fizet az Eladónak A). az az érték, amellyel az áru értékét a Polgári Törvénykönyv 457. szakasza szerint a tényleges összegben csökkentették, B). az Eladónál az áru javításával és eredeti állapotának helyreállításával kapcsolatban felmerült költségek, amelyeket az áruk garanciális szervizelésének árlistája alapján számítanak ki
16. A Reklamáció és az Üzleti feltételek jelen pontja értelmében a Vevő köteles kártérítést fizetni az Eladónak az áru vételára és az áru adásvételi szerződéstől való elálláskori értéke közötti különbség összegében.
17.In 7. § (6) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban a vevő nem állhat el olyan szerződéstől, amelynek tárgya:
a) a fogyasztó egyedi igényei szerint készült áruk, rendelésre készült áruk vagy kifejezetten egyetlen fogyasztónak szánt áruk értékesítése;
B). olyan védőcsomagolásba zárt áruk értékesítése, amelyek egészségügyi vagy higiéniai okokból nem alkalmasak a visszaküldésre, és amelyek védőcsomagolása a kiszállítás után megsérült;
(C) a védőcsomagolásban értékesített hangfelvételek, képfelvételek, hangfelvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a fogyasztó kicsomagolta ezt a csomagolást,
(D) az elektronikus tartalom nem tárgyi adathordozón történő nyújtása, amennyiben a nyújtást a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdeményezték, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy a hozzájárulás kifejezésével elveszíti az elállás jogát;
E). olyan áru értékesítése, amelyet a szerződés megkötését és az áru eladótól való átvételét követő időpontban a vevő oly módon szerelt össze, állított össze vagy használt fel, hogy annak eredeti állapotba való visszaállítása az eladó által nem lehetséges fokozott erőfeszítés és megnövekedett költségek nélkül, pl. összeszerelt vagy összerakott bútorok stb.
E) olyan áruk értékesítése, amelyeket a Vevő úgy szerelt, hajtott össze vagy használt, hogy az Eladó nem tudja visszaállítani eredeti állapotukat további erőfeszítések és megnövekedett költségek nélkül, pl. összehajtott vagy összeszerelt bútorok stb.
18.A jelen Üzleti és Panaszszolgáltatási Feltételek 10. cikkének rendelkezései nem vonatkoznak kifejezetten azokra a szervezetekre, amelyek nem felelnek meg a Polgári Törvénykönyv 52. § (a) pontjában meghatározott fogyasztói meghatározásnak.
11.Záró rendelkezések
(1) Abban az esetben, ha az adásvételi szerződést írásban kötik meg, annak bármilyen módosítását írásban kell megtenni.
2.A Felek megállapodnak abban, hogy a közöttük folyó kommunikáció kivételes esetekben e-mail üzenetek formájában, telefonon történik.
3.Spory so spotrebiteľmi vzniknuté pri predaji, odstúpení od zmluvy alebo reklamácií rieši predajca mimosúdne, prostredníctvom Spotrebiteľského Centra, v zmysle §25 zákon č. 250/2007 Z.z.
3. Az adásvétel, a szerződéstől való elállás vagy a panaszok során a fogyasztókkal felmerülő vitákat az eladó peren kívül, a Fogyasztói Központon keresztül rendezi, a Tt. 250/2007. sz. törvény 25. §-ának megfelelően.
4.Na jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kapcsolatokra a Polgári Törvénykönyv, az elektronikus kereskedelemről szóló 22/2004. sz. törvény, valamint a 284/2002. sz. módosított törvénnyel módosított, a belső piac fogyasztóvédelmi ügyekben történő állami ellenőrzéséről és egyes törvények módosításáról szóló 128/2002. sz. törvény módosításai, valamint a távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló 102/2014. sz. törvény vonatkozó rendelkezései vonatkoznak.
5. Ezek az üzleti és panaszszolgáltatási feltételek 2024.09.30-án lépnek hatályba, és az adásvételi szerződés megkötésekor lépnek hatályba a vevővel szemben.
6. A megrendelés elküldése előtt a Vevőt felkérjük, hogy a négyzet bejelölésével erősítse meg, hogy megismerte ezeket az Általános Szerződési Feltételeket, elolvasta őket, megértette azok tartalmát és teljes mértékben egyetért velük.
Útmutató a vevő adásvételi szerződéstől való elállási jogának gyakorlásáról
Elállási jog
Önnek joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni ettől az adásvételi szerződéstől.
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor Ön vagy az Ön által kijelölt harmadik fél, a fuvarozó kivételével, átveszi az árut.
Az adásvételi szerződéstől való elállási jog gyakorlása során kérjük, tájékoztasson minket az adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről a www.spotrebitelskecentrum.sk/formular-odstupenia-od-zmluvy weboldalon található űrlap kitöltésével, vagy például postai úton küldött levélben a következő címre: H&H BEAUTY SHOP s.r.o., Líščie nivy 8, 821 08 Bratislava, E-mail: objednavky@vlasynechty.sk
Ebből a célból használhatja az adásvételi szerződéstől való elálláshoz szükséges mintaűrlapot, amely a jelen értékesítési feltételek és panaszok 1. számú függelékében található.
Ha érdekli, lehetősége van kitölteni és elküldeni egy mintaűrlapot az adásvételi szerződéstől való elálláshoz vagy bármely más egyértelmű elállási nyilatkozatot az adásvételi szerződéstől való elálláshoz, szintén elektronikusan a weboldalunkon keresztül. Ha ezt az opciót használja, azonnal megerősítjük az adásvételi szerződéstől való elállás kézhezvételét e-mailben vagy más tartós adathordozón.
Az adásvételi szerződéstől való elállás határideje akkor marad fenn, ha értesítést küld az adásvételi szerződéstől való elállási jog gyakorlásáról az adásvételi szerződéstől való elállási időszak lejárta előtt.
2. Az elállás következményei
Az adásvételi szerződéstől való elállás esetén visszatérítjük az Ön által az adásvételi szerződés megkötésével kapcsolatban teljesített összes kifizetést, különösen a vételárat, beleértve az áru Önnek történő szállításának költségét is. Ez nem vonatkozik a többletköltségekre, ha az általunk kínált legolcsóbb hagyományos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, sem a kiegészítő szolgáltatások költségeire, ha azokat megrendelték és teljes mértékben biztosították.
A kifizetéseket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek. A fizetésük ugyanúgy történik, mint ahogyan Ön a fizetéshez használta, kivéve, ha kifejezetten beleegyezett egy másik fizetési módba, további díjak felszámítása nélkül.
A megvásárolt áru kifizetése csak akkor történik meg Önnek, ha a visszaküldött árut visszaküldtük a címünkre, vagy az árut visszaküldőt igazoló dokumentum bemutatása után, attól függően, hogy melyik következik be korábban.
Küldje el nekünk a vonatkozó árut, vagy vigye el abba a raktárba, ahonnan az árut feladták, vagy közös megegyezéssel az általunk kijelölt helyre. A bevallást indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül kell megtenni. A határidő akkor tekinthető betartottnak, ha az árut a 14 napos időszak lejárta előtt visszaküldi. Az áru visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy az adásvételi szerződéstől való elállás esetén Ön felelős az áruk értékének a kezelésükből eredő csökkenéséért, a szállítástól a visszaküldés pillanatáig eltelt időben, az áru jellegének, tulajdonságainak és funkcionalitásának meghatározásához szükséges módon. Küldje vissza az árut az eredeti csomagolásában.
Harmadik felek.
Az ezeken az oldalakon található forgalmi adatokat a Google Analytics, mint harmadik fél méri és értékeli. A méréseket szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és célcsoportunk tökéletes ismerete érdekében végezzük.
A Google Analytics az Ön adatainak egy részét szolgáltatásai fejlesztésére is felhasználhatja, de csak névtelenül.
Az Ön adatait harmadik feleknek is átadjuk, nevezetesen futárszolgálatoknak és kézbesítési szolgáltatásoknak a megrendelt árukkal ellátott küldemények helyes és hibamentes kézbesítése céljából.
Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
Technická 7
821 04 Bratislava
Tel: 18 373
https://www.dpd.com/sk
Nyilatkozat
Személyes adatainak megadásával Ön kifejezetten kijelenti, hogy vlasynechty.sk (H&H BEAUTY s.r.o.), mint a személyes adatok kezelője, szabadon és önkéntesen adja meg személyes adatait, és hozzájárulását adja azok feldolgozásához a személyes adatok védelméről és egyes törvények módosításáról szóló 122/2012. sz. törvénynek megfelelően.
Továbbá ebben az összefüggésben Ön tudomásul veszi, hogy az említett személyes adatokat feldolgozzák, azaz különösen gyűjtik, adathordozókon tárolják, módosítják vagy megváltoztatják, keresik, használják, tárolják, rendezik vagy kombinálják, különösen termékek és szolgáltatások nyújtása céljából.
Ha le szeretné tiltani forgalmának a Google Analytics általi mérését, kérjük, telepítse böngészőjébe a Google Analytics letiltó böngészőjét.
COOKIES
A weboldal megfelelő működésének biztosítása érdekében néha kis adatfájlokat, úgynevezett cookie-kat tárolunk az Ön internetböngészőjében. A weboldal használatával Ön elfogadja a cookie-k használatát az internetböngésző beállításainak megfelelően.
Mik azok a cookie-k?
A cookie egy kis adatfájl, amelyet egy webhely tárol az Ön internetböngészőjében, amikor böngészik. Ennek a fájlnak köszönhetően a webhely egy bizonyos ideig megőrzi az Ön műveleteivel és preferenciáival kapcsolatos információkat, így nem kell újra megadnia őket, amikor legközelebb meglátogatja a webhelyet, vagy böngészi a webhely egyes oldalait.
Hogyan használjuk a cookie-kat?
Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a hirdetéseket jobban a látogatók érdeklődéséhez igazítsa, és a weboldal szükséges működéséhez.
Hogyan szabályozhatja a cookie-kat?
A cookie-kat saját belátása szerint szabályozhatja vagy törölheti. Törölheti az összes tárolt cookie-t, és a legtöbb böngészőt beállíthatja úgy, hogy megakadályozza azok tárolását. Ebben az esetben azonban előfordulhat, hogy manuálisan kell módosítania néhány beállítást minden alkalommal, amikor meglátogatja a webhelyet, és egyes szolgáltatások és funkciók nem fognak működni.
Hogyan utasíthatja el a cookie-k használatát?
A cookie-k használatát az internetböngészője segítségével állíthatja be. A legtöbb böngésző alapértelmezés szerint automatikusan elfogadja a cookie-kat.